Poszukujesz pomysłu na pracę z dzieckiem, a może masz pomysł, ale nie daje zamierzonych efektów. Nie wiesz jak mówić, by Cię słuchano, a Wiesz, że można mówić bez słów. Trudne zachowania dzieci komplikują Twoje codzienne obowiązki, brakuje motywacji do działań …
Dowiedz się jak z powyższymi trudnościami/problemami radzą sobie nasi specjaliści …
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą szkoleniową:
Zaburzenia ze spektrum autyzmu – od diagnozy do terapii –
Cykl szkoleń dla osób pracujących z dziećmi z zaburzeniami rozwojowymi
Szkolenia przeznaczone są dla nauczycieli, terapeutów, pedagogów, psychologów pracujących w przedszkolach, szkołach i placówkach, w których podopiecznymi są dzieci ze spektrum autyzmu oraz osób, które w przyszłości chciałyby pracować w tego typu placówkach lub wychowują/opiekują się dziećmi z zaburzeniami rozwojowymi.
- WZMACNIANIE POZYTYWNE A TRUDNE ZACHOWANIA. JAK UŁATWIĆ FUNKCJONOWANIE DZIECKA ZE SPEKTRUM AUTYZMU?
- ZABURZENIA INTEGRACJI SENSORYCZNEJ – TERAPIA DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM. PRAKTYCZNE WSKAZÓWKI DO PRACY
Z DZIECKIEM. - PROFIL PSYCHOEDUKACYJNY PEP-R-DIAGNOZA FUNKCJONALNA DZIECKA Z ZABURZENIAMI ROZWOJU.
Szkolenia/warsztaty możemy
zrealizować zarówno na terenie Państwa placówki
jak i Fundacji ŻółtyLatawiec.
Maciej Nurzyński
Tel. 790 342 300 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. / www.zoltylatawiec.pl/fundacja
Pozwólmy dzieciom być dziećmi. Niech malują sensorycznie, brudzą się, doświadczają …
Sensoplastyka©, to zajęcia bez ograniczeń wiekowych, każdy znajdzie coś dla siebie. Plastyka sensoryczna wprowadza nas w świat zapachów, faktur i kolorów. Dzięki użyciu łatwo dostępnych produktów spożywczych i pełnej palety barw, rozwija kreatywność i twórcze myślenie poprzez pobudzanie wszystkich zmysłów, takich jak: węch, smak, zapach, słuch, wzrok i dotyk. Stymulując receptory wpływamy na ilość i rozwój połączeń nerwowych w mózgu. Więcej połączeń w mózgu tym łatwiej się myśli ☺
Dzięki kolorowej stymulacji wpływamy na wiele aspektów rozwoju dzieci: wspieramy rozwój zmysłów, wspomagamy budowanie ich świadomości ciała i przestrzeni, dbamy o usprawnienie ruchowe, wpływamy na rozwój mowy (ośrodki w mózgu odpowiedzialne za mowę są usytuowane blisko ośrodków odpowiadających za małą motorykę - czyli pracę dłoni), poprzez wspólne działania pogłębiamy nasz kontakt emocjonalny z dziećmi, budujemy w ten sposób ich poczucie bezpieczeństwa, wspieramy rozwój poznawczy – pokazujemy proces przemian substancji oraz związki przyczynowo - skutkowe.
Plastyka Sensoryczna to jest dokładnie to, czego brakuje każdemu dziecku w codziennym życiu!!!